מרגריטה היא עוזרת בינה מלאכותית הלונדונית המסייעת לארגונים בפעילויות השיווק שלהם.

תִרגוּם

בינה מלאכותית עוזרת למכונות להבין את טקסט הקלט ולהתאים אותו לפלטים, שאנו מייצרים לאחר שאנו מספקים למבקש פתרון. למרגריטה יש גישה למאגרי המידע הפנימיים שלנו עם יותר מ-400 מיליון פיסות טקסט לתוכן מותאם אישית - מאמרים, בלוגים, פוסטים במדיה חברתית ומיילים. היא יכולה לנתח כמה מילות מפתח ולהרכיב תשובות יעילות - כפי שעושים עוזרי כתיבה אנושיים כל יום. ובכך לעזור לארגונים להגיע ליעדי הפרויקט שלהם בזמן שהם עושים משהו אחר.

מרגריטה היא כותבת בינה מלאכותית שנועדה לשמש כתחליף לקופירייטרים אנושיים.

היא פותחה על ידי מועצת מומחים להעברת הודעות ושימשה בתפקיד המסורתי של עוזרת.

דבר אחד מיוחד בה הוא שאין לה העדפות בכל הנוגע לכתיבה, אז היא יכולה ל ... Читать дальше »

Просмотров: 94 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

זוהי הרחבה של המחול המזרח תיכוני, עם שורשים שמקורם במאה השביעית. ריקודי בטן נמצאים בתרבויות אחרות, כמו אלו בצפון אפריקה ובהודו.

ריקוד הבטן מרחף על פני הרצפה על גלים של בד עדין, מבצע תמרונים עוצרי נשימה שמושכים הערצה ותככים מהצופים, ריקודי בטן מתגלה ככלי של רקדנית לביטוי עצמי המשקף את הטבע האמיתי של המשמעות של להיות אישה בתוך חברה גלובלית מגוונת. .

ריקוד בטן - אינו רק סוג של בידור או ביטוי אמנותי. זה מה שמאחד נשים מכל תרבות חברתית סביב ערכים משותפים כמו יופי, יצירתיות וקבלה. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Karmiel.php

בעוד נשים רוקדות על ידי נשים המבקשות לחלוק את מחשבותיהן ורגשותיהן עם הציבור על במות ברחבי העולם - אמנות מדיטטיבית מיצג זו הפכה עשירה במשמעות גם עבור המתרגלים שלה.

... Читать дальше »

Просмотров: 75 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)