08:23
ריקודי בטן למתחילים

זוהי הרחבה של המחול המזרח תיכוני, עם שורשים שמקורם במאה השביעית. ריקודי בטן נמצאים בתרבויות אחרות, כמו אלו בצפון אפריקה ובהודו.

ריקוד הבטן מרחף על פני הרצפה על גלים של בד עדין, מבצע תמרונים עוצרי נשימה שמושכים הערצה ותככים מהצופים, ריקודי בטן מתגלה ככלי של רקדנית לביטוי עצמי המשקף את הטבע האמיתי של המשמעות של להיות אישה בתוך חברה גלובלית מגוונת. .

ריקוד בטן - אינו רק סוג של בידור או ביטוי אמנותי. זה מה שמאחד נשים מכל תרבות חברתית סביב ערכים משותפים כמו יופי, יצירתיות וקבלה. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Karmiel.php

בעוד נשים רוקדות על ידי נשים המבקשות לחלוק את מחשבותיהן ורגשותיהן עם הציבור על במות ברחבי העולם - אמנות מדיטטיבית מיצג זו הפכה עשירה במשמעות גם עבור המתרגלים שלה.

הנושא של ריקודי בטן למתחילים הוא רחב, החל מאיך לבחור את הטוטו הטוב ביותר וצביעת השיער בבית ועד לשלוט בכמה מהלכים ייחודיים.

1. איך לבחור את הטוטו הטוב ביותר:

- דע לאן אתה הולך. לאירועים כמו חתונות או נשפים יש לעתים קרובות נושא בראש, אז בחרו טוטו בהתאם והימנעו מצבעים פרועים מדי. אם לא ברור מה אמור להיות נושא האירוע, לכו עם גרביונים תואמים לבנים או ורודים בהיר (אמבר ממליצה על Beyond Tutus) בשילוב עם חולצות כחולות חשמליות נוצצות כמו ספאנקס בגדי ריקוד הולוגרפיים של Spanx.

- שמור אותו מספיק זמן כדי לצלול עם מומנטום אבל בלי כל כך הרבה חפיפה שזה מעוות את שולי החולצה שלך מלפנים. יותר מדי שכבות מובילות לחששות לגבי "החלקה" אחת על השנייה במהלך תנועה, מה שעלול להשאיר אותך עם אצבע לא הוגנת על הבמה ולעתים קרובות להתאים או להתאים מחדש

ריקודי בטן נעשים במגוון תנועות ותנוחות, תנועות החלקה עדינות. קל להבדיל בין סגנון זה מכיוון שהוא כולל לרוב תנועות גלישה איטיות. ריקודי בטן יכולים להיות אינטנסיביים עם תנועות זינוק של רגליים וזרועות תוך הזזת הירכיים בצורה רופפת במעגלים מורכבים.

שמירה על נשימה בזמן הריקוד מספקת תחושה של חוסר משקל, תחושת אור ותנועה. אין לבלבל קוצר נשימה עם אי-נשימה כל כך במהלך משחקי פעילות גופנית עלולה להוביל לסחרחורת ובסופו של דבר להתעלף.

Просмотров: 77 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar