12:53
מהו הנקודה G של הגברות ואיפה זה?

כמעט כולם יודעים כי הנקודה G של הגברות יכול סוף סוף לתת להם תענוג ללא עוררין. כל כך הרבה אנשים רוצים למצוא אותה. זה לא משימה רגילה בזמן, וזה שווה יודע איך לעשות את זה. אלה שעדיין לא יודעים איפה זה, עשוי בקרוב פתוח בעצמך הרבה איך כולם אומללים, חדשים בחיים אינטימיים.

התוכן של המאמר

1 מה שראוי לדעת עליה? 2 איפה היא? 3 איך למצוא את זה? 4 איך לעורר אותו? 5 איך לא לעשות את זה פשוט לעשות? 6 חפש באצבעותיה 7 מחפש את שפתו 8 נוהל לכל נקודה G 9 איך, בסופו של דבר, הנוהל נראה? 10 למה זה הכרחי? 11 היסטוריה קטנה 12 בצעירים 13 אנטומיה

מה שראוי לדעת עליה?אני

נקודה G הוא מקום בגברת הנרתיק, אשר, כאשר נראה כי הוא מגורה במהלך יחסי מין, נותן אורגזמה ליידי. זיהוי של אזור זה נעשה על ידי הגינקולוג הגרמני Grafenberg בדיסלדורף לפני יותר מ -30 שנה. לדבריו, זה אנלוגי, כמו רובנו רגילים לקריאה, פשטות זכר. בהשפעת הצטברות, היא תגיד זאת כדי לדבר רגשות מסיביים ומספק הנאה מינית חזקה.

איפה היא?2

כמעט כולם תוהים איפה יש נקודה G? הוא ממוקם על הקיר הקדמי של הנרתיק - איפשהו על שליש של עומק זה אֵיבָר. אבל הסופי לינה הוא תלוי אנטומי אישי תכונות של הגוף. זה קצת עושה את החיפוש שלה. הגודל שלה הוא ne הוא קטן מאוד כי זה רק ריבוע אחד. ס"מ אבל הוא מאפשר לה להרגיש בקלות.

נקודת ההנאה היא הרגישה כמו מאגחאן חותם - כמו שחפת קטנה הממוקמת על הקיר נַרְתִיק. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שווה להדגיש כי זה לא אדיש אל פני השטח.

איך למצוא את זה?3

איך למצוא נקודת ג'ייג בגברת?כמעט כל האנשים רוצים להגיע אליה בפירוט רב יותר, ולפעמים הם גם מצליחים למצוא את אזור ההנאה בדרך זו. בינתיים, אתה יכול פשוט בצע את ההוראות הבאות. שלח לעצמך עובדה אחת כי אזור זה יכול להיות מורגש על ידי השיטה של ​​הצגת אצבע בנרתיק מכוונת לקיר הקדמי שלה. זהו מקום קטן רק מאפשר לך להוסיף את השחוז ולהרגיש סיבי שרירים שיש להם התנגדות לא משמעותי.

בחיפוש אחר נקודות שימושי יכול זוהי גם שפה. יז-זו שהיא נמצאת ממש בכניסה לנרתיק, זה ניתן למצוא עם חיבה אוראלית. זה ברור מאוד, באמצעות השפה שאתה יכול עיסוי, דוחף אל פני השטח של האיבר המיני ומשנה בינוני את כוח הדחיפה. מִמצָא אזור זה הוא קל יותר כאשר הגברת כבר מתרגש - בשלב זה "כפתור" הופך להיות יותר ויותר convex.

כדי chagrin, לא רבים פשוט מצליחים למצוא נקודה G. בהקשר זה, צבירה היא יותר ויותר ולעתים קרובות יותר. הליך כזה מתבצע בארונות דבש של גינקולוגיה משורשת.

זה גם עקום בתכשיטים של אזור רגיש על ידי השיטה של ​​הצגת חומר מיוחד. לאחר הגדלת, הקיר הקדמי של הנרתיק הופך להיות רגיש יותר, מגיב יותר לגירויים.

איך לעורר אותו?4

נקודה G ב נשים יכול להיות מגורה. לא עמדה רעה היא גם את "כלבלב".אמנם זה, בסופו של דבר, אולי המין הגברי נראה בלתי אפשרי, אבל זה נכון - חבר הוא האחרון "הדבר", אשר יחולו לחפש אזור זה. הוא לא o מכשיר טוב לזיהוי נקודה G ב נשים עבור כמעט כל הסיבות. בעיקר, כי במהלך הקמת חבר המין הוא קשה מאוד, ובאותה עת זה לא גמיש למדי, ו לצערו, זה לא יפה מאוד מרגש. יש לציין רק כי בעמדות אחרות של תנועה גברים יכולים להיות מובהק. אתה יכול גם לחוות עמדות אחרות בתיאום עם ההעדפות שלך. לאחר המצורפת, כפי שהוטל, פנטזיה לא אוקטור, אתה יכול לעשות את זה כך זה אזור יהיה נגיש יותר לפעול.

איך לא, בסופו של דבר, זה שווה לעשות את זה?חָמֵשׁ

קצה חבר אתה יכול "לנצח" במטרה זו עם המתאים, איך אנחנו רגילים לקרוא, בכוח. משרדיים חייבים להיות קל יותר, אבל במתינות, כמו אנשים משמשים להביע, בסדר. נראה כי פעולה זו גורמת לתואר שלא יתואר החושים. עוד דבר נוסף כאשר הוא רגיש המקום נמצא רק.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הקונים הם צעירים מוצלחים המבקשים להביט מבט על החגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. הרווחים האלה די די, ולאחר מכן כדי לספק את עצמם באופן מלא עם האובייקטים הדרושים.

אז הזין יש יותר סיכונים, האחרון במידה למגע. ולאחר מכן בלעדי בעמדות מסוימות.

חפשו את אצבעותיה

ולא רוצה לשחק את "מתגים" שלך מחפש. אתה יכול סוף סוף להשתמש באצבעות שלך. הם מתאימים לכך בכלל. הטוב ביותר להשתמש באמצע האצבע מדד, מחובר יחד, עם פאלם להתנפח. כנראה לא נחוץ להזכיר כי אצבעות המחפש חייב להיות ללא תחרות, ואת הציפורניים קצוצים בקצרה.

גם אתה יכול לנצל רק אצבע אחת - אינדקס. הראשון לעמוד בקפידה שבץ את הכניסה לנרתיק, מאוחר יותר לתקוע את אצבעותיו, מכוונת, כמו יד, לעבר החלק הקדמי של הנרתיק. ראוי לציין מה לחקור את המקום הזה, צעד אחר צעד. מקל על אצבע הנרתיק עד שזה מגיע יותר קשה לְחַבֵּר.Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסט. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

חפש את הלשון שלה

גְרִיָה הנקודה היא רוב התנוחה "האחורי". באופן עקרוני, איך כולם אומללים, לא משנה באיזה מיקום נוכחות של פנטזיה יכולה לפתוח גישה לאזור זה, כל אחד יכול מתאים נראה ששתפר.

הליך נקודת G__g

ההליך שמגדיל את הרגישות של אזור זה נקרא הגדלה. יש לציין כי הוא מכיל בתוך הזריקה לתוך הקיר הקדמי של הנרתיק, כ -5 ס"מ מהכניסה אליו.הסיפור של זה, כפי שאנו מתייחסים אליך בזמן, המקום הארוגני קצר, כי יש פחות משישים שנים. שמה בא מן האות הראשונה של שמו של הרופא, שהיה הראשון לתאר את זה - ארנסט גראנברג. מה מעניין, תאריך אחד תשע מאות 50, כאשר המדען תיאר את נקודת G, אף אחד בעולם של סקסולוגים לקח לחלוטין את המסקנות של הרופא הגרמני.

איך מסתכל הנוהל? 8

באמת, ארבע שעות אחריה סוף הגברת עשוי לקיים יחסי מין, והאפקט כך השתמרו עד שנתיים. עצמה ההליך מבוצע תחת הרדמה מקומית ולבסוף zeroids על 20 דקות.

לפני כן, כפי שנהגנו לקרוא, ההליך חייב להתייעץ עם גינקולוג. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל גם צריך מספר עבודות מחקר - כתמים. בין התוויות נגד רשומות: הווסת, ו Tokzhe תהליכים דלקתיים של הנרתיק E הבחירה מ הנרתיק. אולי העובדה כי במהלך באופן כללי שלושה שבועות לאחר שהצטברת רק מומלץ להימנע מעישון ושימוש אלכוהול.

למה זה נחוץ?תֵשַׁע

למרות שהזמן אינו כל (כולל חלק של חוקרים ומומחים) אנחנו משוכנעים כי הנקודה היא באמת קיים, על ידי אחרים זה נחשב כמו אחת האופן שבו כולם יודעים מקומות ארוגניים חשובים, כמו רבים חושבים, הגוף הנשי יחד עם הדגדגן. רוב sexologists נשענים כלפי התיאוריה כי הוא עקרוני כמו אלמנט של הכל קומפלקס של האזורים הארוגניים של הקיר הקדמי של הנרתיק. למעשה, הנקודה G, הגברות הן אשכול של קצות העצבים הרגישים, בלוטות ואיך אנחנו כלי דם לבטא. תחת השפעת הגירוי, באופן כללי, יכול להיות פעמיים יותר. שלח תשומת לב לעובדה כי חלק של הנשים טוען אפילו כי ליטוף שלה, בסופו של דבר, לגרום להם כביכול שפיכה של נשים. נערות ליווי בראשון לציון

הליך הצמיחה, לשים את זה בעדינות, מומלץ, בהתחלה, את הנשים, מי יהיה בשורה כדי לגדל הנאה בתהליך של התקרבות. על ידי View גינקולוגים, כיצד לבוא לידי ביטוי, כמה אפשרויות הן תחושה חלשה מאוד של הלבשה מ משפחה סוף סוף יכול להיות בגלל קטן מאוד או לא רגיש נקודות G. בינתיים, הרופאים משוכנעים - יותר אזור זה במשחקים מעורב, ככל שהיא מגיבה מאוחר יותר לגירוי, זה יותר טוב מאשר רגשות.

ככל שזה קמור, כך הסיכויים של מה יהיה איש הקשר של זה יהיה מושבים עם חבר, אבל, כדלקמן, את הרגשות המיניים, שנקרא הנרתיק עוויתות.

מוקדם יותר מכפי כדי לדבר כדי לקבל החלטה על עובר דרך הפונקציה, זה שווה התייעץ עם מיוחד, הטוב ביותר של גינקולוג. ברור לכולם שכל העניין הוא, כי אירועים של היעדר האפשרות לתגמל את הגברת של מנגנון במיטה אולי הרבה.

ביניהם, ניתן למצוא אותם ועוד פשוטים או נורא יותר - כולל: קשיים פסיכולוגיים או קשיים בתקשורת בין בני הזוג, הקבלה של תרופות כי לדכא את החשק המיני, כמו גם אנשים רגילים להביע, כמה מחלות או פציעות. מעת לעת זה בטעות של שותף.

היסטוריה קטנה
10

זהו כמות קטנה של מסוימים חומרים. לרוב זה: חולי שומן משלו (נלקח על ידי השיטה Liposuction), קולגן רקומביננטי או מוצר מבוסס על הלורון חוּמצָה. זה יכול להיות כי החומר, בסופו של דבר, ממלא בד, עושה את קווי המתאר שלה, ואת מאוד שלה אלסטי יותר, ועם כל זה מוביל לעובדה כי הנקודה הופכת יותר רָגִישׁ. ההליך דומה למילוי העור על ידי מילוי.

נראה כי מחקרים מודרניים מוסיפים תנודות בקיומה של המקום הזה, או, בעיקר, מופחתים לעובדה שהם לא כל הגברות יש את זה. בעקבות תוצאות המחקר, אלפיים ארבע שנים, שנערכו על ידי מדענים, גם האריך את האמירה כי באזור הזה יהיה סוף סוף יש מבנה שונה לחלוטין מכפי שהוא כי יש לו, לפני.

למרות העובדה כי כל כך הרבה זמן מצביע על קיומו של זה מקום רגיש, בעבר לא, בסופו של דבר, ישנן ראיות מסוימות, המאשר את קיומו של כמה באים לידי ביטוי, כזה באזור אנטומי.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. זה חסכוני יותר לבחור ליסר, אחד יקצה את הרמה יעשה חברה מצוינת.

רַבִּים מחקר היסטולוגי, עוברי ואנטומי לא הביא תוצאות צפויות.

כל המושגים מבוססים רק על תצפיות קליניות היפותזנים של מדענים מעגלים. טוב מאוד כדי להדגיש את העובדה כי בתאריך אחד תשע מאות ושמונים אחד g. לשים את ההנחה כי נקודה g האם הגברות של המקבילה הערמונית. זה היה רשום כי נוזל נוצר במהלך כמה באים לידי ביטוי, התרגשות מינית של הגברת היא תוצאה של גירוי של זה הערמונית של נשים.

מחקר מאוחר יותר הכחיש את הניחוש הזה, בוטלו זמינות ברזל בד הנרתיק. הזכיר, איך כולם נמס, נוזל סרוס מתרחשת כוסות מסוג אחר.

בתהליך של בדיקות ולנתח את העיתון של הנרתיק באמצעות מתקדם שיטות חשפו כמות מועילה של קצות עצבים על חזיתית קיר הנרתיק. סיבי עצבים אינם מרוכזים, אבל באזור אחד לבסוף הם רגישים במיוחד, אבל הם פעיל באופן פעיל, בסופו של דבר, להגיב גירוש.

השתקפות הבאות בנושא שבו נמצא אזור זה, LED למסקנה כי השטח המפורסם אינו שוכב בקיר הנרתיק, אבל בכל זאת פחות, רק באמצעות זה וכנראה תוצאות גירוי מוחשי.

הנקודה יכולה להיות כמה חושבים, האזור עם קצות עצבים רבים בד בלוטת שיש לו את היכולת של אספקת הדם הטובה ביותר גדל במהלך התרגשות מינית.

תשובה, אז לשאלה איפה המקום הזה, והוא שם זה בעצם מאוד קשה. שלח לעצמך עובדה אחת כי על הנוף של כמה רופאים, שגיאה היא ריכוז בחיפוש אחר אזור אחד, כל האזור של Vlogaly האם אנחנו רגילים לקרוא, האזור הוא מאוד ארוגני.

YU GuyS11

איפה נקודת G בגוף הגברי? כמעט כל המומחים, הוא האמין כי אזור זה אצל גברים - זה פרוסט. למרות הגירוי של אזור זה באדם עשוי להיראות מגעיל, זה יכול להיות מקור של אורגזמה מסיבית אפילו יותר מאשר עם, כפי שכולם ברורים, גירוי רגיל.

כדי לגלות היכן הוא נדרש בדרך המתאימה הזו להתכונן. הקפד להשתמש חומר סיכה, כפפות גומי קצר מסמרים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל במהלך החיפוש אחר נקודה אתה חייב לומר זאת כדי לטפל הרפיה של השותף. זה לא צריך להיות אירוע מתח בשבילו.

אתה צריך לשים על כפפות, להשתמש חומר סיכה, להיות, ללטף את אזור פי הטבעת, אחרי כמה זמן, מקל את אצבעותי עמוק יותר ולהתחיל לחפש ערמונית. שלה פשוטה למצוא. זה כדור קטן.

אנטומיה 12

מראה חדש של נוכחות ומיקום של אזור זה הציג גם חוקרים ממצרים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהם, בסופו של דבר, מציעים את קיומו של נקודה G ממוקם בראש קיר חזיתית של הנרתיק.

תמצית אנטומית של אזור זה היא בד שיש לו את היכולת להוביל לצמצום בשרירים ולבסוף להשפיע על הקרומים הריריים של הנרתיק. זה פתוח אינו כולל את נוכחותו של מקום רגיש בחלקים התחתונים של הנרתיק.

למרות המחקרים האחרונים, נכשל בדיוק בדיוק, בסופו של דבר, לאשר קיומו של אזור אנטומי, אשר יכול להיקרא נקודה G. אין גם ביטחון שהיא הגברת נמצאת.

בזכות דיונים מתמידים וחוסר וודאות סביב קיומו של נקודה ז ', שלב יחסי מין לא מופחת לחיפוש עתירי עבודה, כפי שכולם אומללים, מקום רגיש, שאינו ברור אם, אבל זה הופך להיות עשירים יותר ויותר דברים שונים החשבונית של אחרים נראה שותפים ארגוגניים הגוף. ואולי מישהו עדיין יצליח למצוא תשובה לשאלה היכן נקודת G? מזל טוב בחיפוש!

אבל איפה וכיצד למצוא נקודה u בגברות, אתה יכול רק לדעת במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה!

ויקטוריה פומין

כי אזור זה יכול להיות smelted כמו קמור על הקיר נַרְתִיק.עזור ב החיפוש עשוי גם להיות שפה. לא מספיק מי יודע מה מסתבר, שותפים אקסטזי מובטחת. השפה יכולה גם להיות זהה, מטבע, עיסוי ולחץ, אבל אזור זה, שינוי מידה של אינטנסיביות.

לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

יש נשים, שבו גירוי של נקודה G לא, בסופו של דבר, נותן את ההשפעה הקשה. הם רואים את עצמם לא נכון ואפילו פגומים, אם כי זה לגמרי לא בסדר! ולא את הפעולה על נקודת ההנאה המקובלת היא לא, לשים את זה בעדינות, זה מרשים - זה אומר שזה במקום אחר. ואת המשימה שלך (ואת השותף שלך) - למצוא את זה! תאמין לי, כיבוש זה, באופן כללי, יכול להיות מרגש מאוד. זה יכול להיות בהחלט אפשרי כי אתה רוצה rimming או לחדירה אחורית. אז לא למהר לכתוב את עצמך עם חשבונות! יתר על כן, אף אחד לא ביטל את הגירוי של הדגדגן. פטמות, אזור סביב הנרתיק, שפתיים מין - כל האזורים הארוגניים האלה, הפעולה שתיהיו נעימה מאוד.

Просмотров: 794 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar