16:22
כורסת העיסוי הטובה ביותר

ה-CouchChair מציע תנועה אנכית ואופקית מלאה, המספקת את חווית העיסוי המושלמת שאתה מחפש.

האם נראה שקשה מדי למצוא כיסאות עיסוי? אל דאגה, הפכנו את החיפוש שלך להרבה יותר קל על ידי אספקת הרשימה האקסקלוסיבית ביותר של כסאות עיסוי בשוק של היום. הנה כמה אפשרויות מובילות בין היתר:

- כיסא העיסוי העמוק של Asenso Absolute

- כיסא FlexiSpot Comfort Quatro Lazy Boy https://israel-lady.co.il/נערות-ליווי-בחיפה/|https://israel-lady.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

- כיסא Sunbury ULTIMATE GU, ULTimate Gravity Recliner israel-lady.co.il|https://israel-lady.co.il/

- כורסא מבית Torio Seating Solutions (המציע תנועה אנכית ואופקית מלאה)

כסא עיסוי זה נהדר מכיוון שיש לו יכולת מניפולציה של 12 כיוונים. זה אומר שטכנולוגיית ראש צף זו מזיזה ומגרה את פני השטח שלך כולל השוקיים וכפות הרגליים. זוהי גם מערכת מחוממת כפולה ושולבה בתוכה כמה חלקים מחוממים, כך שזה תמיד בדיוק כמו שמתחשק לך. ויש לו גם מודולים סיבוביים, שהם המעסים הפעילים הפנימיים האחרים. טווח התנועה בהם הוא 270 מעלות. מה שהופך את זה למיוחד במיוחד - יש מצבים הניתנים להתאמה אישית ביישומון, כך שאתה יכול לתכנן מה בדיוק אתה רוצה לעשות או טיפולי גוף או 15 שיעורי העיסוי האלה. סומוטוס מאמינה שהם עזרו לשפר את רמות החמצן עם ממריץ INOE המובנה בתוך כסאות העיסוי מסדרת היופי שלהם.

הוא כולל תדר רטט של 230KHz כדי להחיות מחדש את הכאב ולהבטיח שחרור זרימת דם סביב תאי העור באמצעות עיצוב גירוי מיקרו-זרם, ולאחר מכן מספק תחושת הרפיה קרירה עם עור מכפר על זרימת הדם לתמיכה באיזון היופי

מהם היתרונות של כסא עיסוי לבריאות שלך? איך כורסת עיסוי הופכת אותך לבריא יותר? אנו ממליצים על מכשיר העיסוי הטוב ביותר!

כסא העיסוי הטוב ביותר נועד לטפל בבעיות הקשורות לכאבי גב. זה יכול לעזור להפחית כאבי גב תחתון ולטפל בכאבי גב כרוניים, כאבי צוואר וכתפיים, תסמיני סיאטיקה, תסמיני פיברומיאלגיה ומחלת דיסק ניוונית.

Просмотров: 86 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar