00:37
יהיה העונה הרביעית "הארה מינית"?

זה סיימה את העונה השלישית של "החינוך המיני", וכל קצת בכאוס. המנהל החדש מנסה לעשות איזה לוח לנשים אצילות מבית הספר, עושה ללבוש מדים, הרסו את החדר שבו בילה אוטיס (AISA Butterfield) את שיעורי הטיפול במין שלו, והמנהל מנסה להסיע את העובדים של בני הנוער ההורמונליים במסגרת הגינות. בקיצור, קצת יותר - ועונש עם כתובות "אני לא צריך לשקר" יופיע.

התוכן של המאמר

1 האם העונה הרביעית? 2 זה יהיה העונה האחרונה? 3 יהיה סרט על חינוך מיני? 4 מי יהיה צולם? 5 כאשר הירי מתחיל? 6 מתי יהיה הבכורה?

"ומה הלאה? - אתה שואל אותך. - מה, באמת על זה, ההצגה הושלמה? איך העונה הרביעית?-

אל תדאג, קרא עוד - הכל כבר decomposed על המדפים במיוחד בשבילך.

יהיה העונה הרביעית?אני

ו - ו ... כן! הוא ייהר! פשוטו כמשמעו עשרים וחמישה ספטמבר, הודיעה נטפליקס כי הוארך את המופע לעונה הרביעית. הידד!

Ays batterfield, אשר שיחק את התפקיד הראשי בסדרה, כבר הודיעה כי הוא מוכן לשחק בו ובעונה הרביעית מדי. הוא הסביר כי הוא נהנה על הסט.

זה יהיה בעונה שעילה?2

עדיין לא ברור. ככלל, סיפורי בית ספר כאלה על גדל עם סיום הלימודים, אבל בכיתה של אוטיס (Butterfield) הוא עדיין רחוק.

מתכנן איסוף מוסמך לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ונכונים. עם זאת, אלה הם לא רק רגעים שימושיים בעבודה.

לכן, אתה לא צריך לאבד תקווה, סביר להניח כי בעונה הרביעית יעקוב אחר החמישי!

יהיה סרט על חינוך מיני?3

באופן כללי, המפיקים עצמם ומנהל "החינוך המיני" לא אמר דבר בנושא זה, ולכן קשה לומר. אבל Eys Butterfield מזוהה בבירור כי הוא מוכן לחזור להגדיר בכל יכולת, הוא אוהב לפעול במופע זה, ולכן סביר להניח שהוא יסכים גם לסרט. או, למשל, בעיה מיוחדת גדולה. לדוגמה, AISA ייערך כי הוא רוצה סרט חג המולד על חינוך מין תיאטסי.

בדיחות בדיחות, וזה בפועל משותף בסדרה, אם אתה לעתים קרובות צופה בהם, אז אתה בטח יודע.

שאיפות אישיות בישראל קל, במקרה שאתה מודל ארוטי מבלארוס. בישראל צריך להיות בפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 6600 $.

ואם דירקטורים ומפיקים הביעו בפומבי את הסכמת הדמות הראשית - המקרה הוא על הקטן! יתר על כן, זה בדרך כלל יכול להיות חלק ממסע פרסום ארוך או אימות של תצוגות של הקהל בנושא זה.

מי יוסר?4

שאלה זו מוגדרת עדיין, משא ומתן מתבצע, אין מידע רשמי בנושא זה. אבל המופע לא יהיה ללא הרכב העיקרי, אז אם העונה הרביעית יוצא, אז, קרוב לוודאי, זה יהיה כל כך על playpen, בתוספת כמה חברים חדשים, אבל אף אחד לא יעזוב.

כאשר הירי יתחיל?חָמֵשׁ

העונה השלישית של "החינוך המיני" נדחה במשך זמן רב בגלל מגיפת קורונאבירוס, אבל עכשיו, מאז המופע מורחב רשמית לעונה הרביעית, הירי צריך להתחיל בקרוב מאוד. לרבות משום שהצוות ייהנה הירי בהקדם האפשרי, תוך התחשבות בכל פרוטוקולי האבטחה שהגיעו לתעשייה לאחר מגיפה.

מתי יהיה premier?6

ויש לנו את השאלה העיקרית! דירות דיסקרטיות בתל אביב

והנה התשובה: אם הירי מתחיל בסתיו של 2021, ואז בשנה הבאה הם כנראה יושלם. מבחינה היסטורית, "החינוך המיני" יוצא פעם בשנה, אבל עכשיו מועדים יכולים להימשך בשל הגבלות קורונאוס או גורמים אחרים. להישאר עבור חשבונות רשמיים Netflix כדי ללמוד עוד.

בינתיים, מחכה לעונה הבאה של הסדרה האהובה עליך, אתה יכול לעיין אלה שכבר יצאו או נראים משהו חדש. בהצלחה!

Просмотров: 126 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar