20:35
הנערה כל הזמן רוצה סקס: גורם ופתרונות לבעיה

מִינִי העדפות ובכלל הדחף למין נקבע על ידי החוקה איש. חשוב מאוד לבחור שותף אם לא איתך זהה, אז לפחות, עם חוקה דומה. אחרת, בגידה יכולה להתחיל, השערוריות הן שמחה לא תביא. אם ילדה כל הזמן רוצה סקס, ישנן כמה סיבות אפשריות לה התנהגות.

התוכן של המאמר

1 גורם לחוסר הרצון לבנות 2 איך אני יכול לפתור את הבעיה

גורם של חוסר רצון לנערות

שותף סקסי לא לספק בחורה היא nymphaphomaniac אישה צעירה מנסה לטעון את עצמו לפי מין היא יש טמפרמנט סקסי טוב

גברים רבים כאשר הם שומעים את המילה "Nymphomania" לעודד ולהראות את המראה שלהם שהם רוצים לפגוש בן לוויה כזה בחייהם עם תענוג גדול. Nymphomaniac המצאה לא יהיה שמחה אינסופית עבור גבר. שאלה נוספת היא כאשר הנערה יש טמפרמנט עליז ועל ליבידו מוגבה.

Nymphomanks לעולם לא יוכלו להכיר את כל אדם. הוא מאלץ אותם לנסוע מהמיטה למיטה, להיכנס ליחסים אקראיים, לייצר יותר ויותר ניסויים חדשים. סימן זה הוא פתולוגיה, אישה, מוכנה לאינטימיות עם כל אדם ובכל מקום לא ניתן לקרוא את הנורמה.

להיות בחיפוש מתמיד אחר אורגזמות ודרכים חדשות לפריקה, האישה צמיגה שותפיה, אבל הסיפוק עצמו אינו מקבל - בדידותו וחוסר אונים מתחזקים רק.

בישראל אין מקום קדומה אם המילה באה לפעילות בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים לחלוטין כי אסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, מבטיח את השיחה ואת הליווי בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד ציבורי.

נשים כאלה בהחלט לא מבינות מה נאמנות נמצאת במערכות יחסים. למרבה המזל, Nymphomanks בעולם לא יותר משלושה אחוזים.

מדינות כאלה עלולות להיגרם על ידי פתולוגיות CNS, ביטויים של פסיכוזה מאני דיכאון, פתולוגיות אנדוקריניות, נגעים מוחיים אורגניים, מחלות גינקולוגיות. לרוב בצורה של Nymphomania, נוירוסים שונים מופיעים. הסיבה יכולה להיות אי שביעות רצון רגשי, וכתוצאה מכך - עלייה בפעילות מינית כאמצעי לפיצוי שלה.

הילדה יכולה להיות ביישנית מאוד עד גיל מסוים, אבל ככל שהם גדלים, הוא הופך להיות יותר משוחררת ועם עזרה של התנהגות מינית מוכיח לאחרים שזה לא נחבא אל הכלים. כמה בנות עדיין לבחור גברים עבור כמה קריטריונים, לא מתקרב עם כולם ברציפות.

אבל בגלל הסטריאוטיפים השוררים בחברה, אפילו הנערה הרגילה פעילה מבחינה מינית יכול להיחשב nymphomaniac. אם הפוטנציאל המיני של הנערה הוא מעט גבוה יותר מאשר חברותיה ואהוב, זה לא אומר שהיא לא תפגוש אדם שגם לעתים קרובות רוצה לקיים יחסי מין, כמו שהיא.

איך אני יכול לפתור את הבעיה 2

אם המחשבות על סקס לרדוף כל הזמן ולא לתת לחשוב על משהו אחר ליצור קשר מוּמחֶה. בנות אשר כל הזמן רוצה לקיים יחסי מין, צריך באמצעות עצמך בעזרת פסיכולוג ופסיכותרפיסט.

כאשר מתקשרים או קרובים עם נערה אשר כל הזמן רוצה יחסי מין חשוב לזכור כי פתולוגיה זו צריכה להיות נמחק (אם זה בדיוק פתולוגיה) כדי להציל את היחסים. כל אחד צריך לשקול את מקום המין במערכת יחסים, ואם סקס עולה על כל הגורמים האחרים של מערכות יחסים, אז, למרבה הצער, תצטרך לחשוב על פרידה.

העיקר הוא לא לפצל את הערכים המיניים ואת האמונות של השותף, ובכך לא תדליק את הלחץ המוסרי של החברה. השותף הוא לא בהכרח המטופל, אולי הילדה היה מצב מתח ורמת ליבידו עלתה - זה יכול לחזור בקרוב לשגרה. נערות ליווי בראשון לציון

הכנות בתקשורת עם אדם אהוב תסייע לגלות את הסיבות לפעילות המינית של הנערה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

בנות אוהב סקס לא פחות בחורים - זוהי עובדה ידועה. הם זמינים הרבה יותר סוגים של הנאה.

גלוי מנוסה רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין ועדינים. אבל עכשיו זה לא הצדדים החיוביים היחידים לעבוד.

אורגזמה ניתן להשיג עשרות דרכים שונות! ואם אתה מציג פנטזיה וזורק את האילוץ, נתון זה עולה באופן משמעותי. אבל הכל טוב במתינות, ומין לא צריך לקחת מקום ראשון בחיים. זוהי תוספת נעימה, אבל לא מטרה. אם הילדה כל הזמן רוצה סקס, ואת הקבלה הרגילה של אורגזמה לא משפיעה על הרצון הזה - אתה צריך ליצור קשר עם הרופא ועבר בדיקה מקיפה. ליבידו גבוה מדי יכול להיות סימן של פתולוגיה רצינית הרבה יותר.

Просмотров: 323 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar