11:44
הכללים העיקריים של מין אוראלי: אספקת הנאה מיוחדת

כפי שהיה בטל זה לא נשמע, אבל הכלל העיקרי של סקס אוראלי - היעדר כללים. יש לציין כי לכן מתייעצים עדיף לשאול על מה שהוא אוהב ומה לא. https://tkescorts.com/

1 חוכמה ליידי 2 טיפים גיא

דאם חוכמה

להראות את האינסואנטי. תארו לעצמכם עובדה אחת שאדם כמו כאשר Yeniciator של מין אוראלי הופך את דרוקו.

אסקרטים מאומנים מתכננים לשתף פעולה עם ישראל העשירים. הם בהחלט נדיבים וטקטיים. רק זה עכשיו לא רגעים שימושיים אחת בעבודה.

ואפילו לא צריך לקרוא כי אין צורך לשכנע עד כה כדי להפוך אותי - כיבוש מאוד כואב. לכן, הבנות צריכות לקחת את היוזמה (לא רק) בידיהן ולהתחיל באופן אינטנסיבי למעצרם של הגברים שלהם. צוות צוות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי נראה שזה מתחיל פעיל אוראלי ליטוף ו -100 אחוזים, בסופו של דבר, להשמיט חבר בפה, לדוגמא שלך שותף. אתה יכול להחליף את תשומת הלב לרגליו עם חבר, מאוחר יותר לחזור ליטוף של ראשי איברי המין, אבל במקום לנסות תנועות אגרסיביות יותר, לשמור אותו בעדינות עם אוויר קר. כזה פשוט "הטעיה" יהיה בהחלט להתכונן כמו פנטזיה זכר להמשיך את המשחק הארוטי. הסתיר שיניים. השיניים צריכות להסתיר! תנועות מביכות, שבהן נלקחות השיניים ומדאגות זכר, היא הפכה לחבר, הרגשות הכואבים נצרכים. ראוי לציין כי אז ללמוד איך לפתוח את הפה שלך. גלדאי הזרע. אחד הפנטזיות הגבריות הנעימות יותר היא אהבת גברת שאינה חותרת לגועל לזרע זכר. לכוון את תשומת הלב של מה שאתה לא מרגיש לגבי אוהבי אקזוטיים, איך כולם אומללים, טעם התמכרויות, אזהרה שותף מראש. הזרע אינו הכרחי לבלוע. ברור, אתה יכול למצוץ אותו ברגע הנכון במגבת או בכף היד. יש דרך אחרת, בעזרתו הגברת יכולה, לשים את זה בעדינות, להראות את הערצתך לגברים. כגברת, בסופו של דבר, היא מתחילה להרגיש את הקרבה של אורגזמה הפטמה, יש צורך לדחוף את הזין שלו עד כמה שניתן בגרון. לכן, הזרע, אשר גם לשפוך תחת לחץ, מעביר את כל גלאי הטעם של השפה הבתולה, בהתאמה, את הטעם ותערובת של הבחירה להישאר מעיניהם.

טיפים Guy2

ולא אורגזמה עבור אדם בריא פיזית כמעט תמיד, זה הפך, הוא איך אנשים רגילים להביע, רגיל בסופו של דבר, כפי שנהגנו לקרוא, יחסי מין, אז עם "הגמר נקבה" יצטרך להיות מודאג. מציצה יכול, בסופו של דבר, להשתמש בתור הקדמה, cunnilingus - אין צורך. העובדה היא כי בעוד הגברת זה לא מספיק, היא תרגיש רגשות לא נעימים בזמן נגע, כפי שכולם מובנים, סקס אורגמים. לכן, אדם לפני סוף סוף לעבור לליטס אוראלי, זה הכרחי אור השותף שלך.

אבל רמה מספקת של התרגשות היא לא הבסיסית ביותר במהלך הנשיקות "התחתונות". עקרון וטכניקה של ביצוע. העור על איברי הנשים של הגברות הוא מאוד רגיש, ולפחות מה תנועה לא נכונה, לשים את זה בעדינות, יכול להוריד את זוהר של תשוקות.

מוּמלָץ האזן לעצה הבאה:

אל תתחיל פעיל. לפני שאומר זאת לומר הדגדגן של הנערה, אדם ששווה לשים לב לירכיה, אזור הערווה עֲגָבַיִם. מגע אינטימי יותר חייב להיות עדין מאוד. השתמש באצבעות. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שאדם לא מבין את זה השותף שלו הוא כבר מספיק, בסופו של דבר, יזם, אתה לא יכול להפסיק איך כולם מובן, ליטופים אוראלי, לחדור לאצבעות לתוך הנרתיק שלה. משם מונוטוני. ולא בחור במהלך אוראלי ליטוף להשתמש בתנועות פרוגרסיביות דומות לשפה, אז לפני אורגזמה שותף הוא לא פשוט מביא. יש צורך להשתנות חיבה.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. Multiplely, לקוחות - בחורים משגשגים, אשר רצו להיראות טוב בחג, מטפלים ישירות תחת היד עם אישה יפה. זה הרווחים של זה די מספיק כדי להבטיח את הפריטים הדרושים.

לְרַגֵשׁ מנשק את הדגדגן, וכמה מתבטאים, סקס עם מציצה עדינה. נשיקות יכולות להיות איך כולם מובנים, שונים. במקום תואר קרבה בין שותפים גבוה, אז הגברת בהחלט לדרג את הנשיקות ספיינטיר. במקום הזה, איך כולם אומללים, קצות העצבים הם מאוד, כל כך חיבה כזו בנות יועברו, איך נדבר תמיד, רגשות חדשים והנאה מיוחדת. קוק לא יהיה מפתיע, אבל זה סוג של בעל אוראלי אתה יכול להתחבר עם lyukomi ליטוף ryukomi.

כל האמור לעיל היא המלצה. כללי המין העיקריים שאינם מחיר ליישום מתייחסים להיגיינה. איברי המין של שני השותפים צריכים להיות ללא הפרעה. חלל הפה צריך גם לשים בסדר. זה למה זה למה זה לא מומלץ להמשיך, כמו לכולם ברור, ליטוף בעל פה הטיסה לאחר התעוררות. ראשית, אתה צריך לקחת את dosch, nokonets, לנקות את השיניים שלי.

בכלא רציתי לשים את זה בעדינות, להזכיר לך כי מה גורו של סקס אוראלי אתה לא קורא את עצמך, כמה ספרות חינוכית בנושא זה לא קראת צריכה לשמור על הראש שלי לכל שותף חדש יש התמכרויות משלה במיטה. מין אוראלי שטח מושלם של פעילות ב אשר לא רק יכול להיות, טוב, אתה צריך גם הניסוי. ואולי אפילו לא צריך להיות גיהוץ על איזה צעד, למרות בהיעדר כללים ברורים, יש צורך לצפות גבולות ומסגרות מסוימות, מי יעזור גם לספק את ההנאה האמיתית של השותף. התוכן של הכתבה להביא אדם לאורגזמה, נראה שהנערה צריכה להיות מחוברת לנקודות הבאות:

Просмотров: 1967 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar