04:11
הערה: איך האורחים מנסים להישען לבנות לאינטימיים

עבור צמרמורת, הרבה קולות רעים הולך על עיסוי ארוטי. נשים שעומדות בכנות בכנות בספא הגברי, לעתים קרובות שווה לנשים נמוכות, כפי שאנו מבטאים, אחריות חברתית ובגוף של הגוף למכירה. כמובן, כל הקולות האלה אינם מופרכים. ישנתי מזמן מה רבים באים לידי ביטוי, רבים של בתי הבושת האמיתיים ביותר כי הם רעולי פנים עבור סלוני עיסוי. יש מבולבל ביותר תחת הדחף של ההמונים.

אבל, אם, לבסוף, אם כבר מדברים על איך היינו מדברים, מפעלים מוצקים המעריכים את הרישיון ואת המוניטין שלהם, הם גם לא רוצים להיות בעיות עם החוק, אז אין סקס. הבעלים לא מכריחים נשים, באופן כללי, כדי לספק שירותים נוספים, טוב, ואת מסתות סומיז, שכן רובנו משמשים לומר, בהחלט nasposa אסור סוף סוף להיכנס לכל האורחים עם אורחים. בשביל זה, באופן כללי, הם יכולים לגלגל עונש גדול או לדחות.

אבל, זה לא, לשים את זה מתון, מונע נציגים לאהוב, כפי שאנו מבטאים, את התוכנית החזקה כי הוא פשוט רגוע. גברים חושבים, למרות שהמין אינו מיוצג רשמית ברשימת המחירים, הם יכולים סוף סוף לקבל את כולם. שים לב כי כמה בנות לאור חוסר הניסיון שלהם או אבסורד נערכים על טריקים של לקוחות, אשר מאוחר יותר, כמובן, חרטה. אנו נראה את הפרטים שלהם.

סקס לקרנות

גברים נראים לדעת את אימפוטנציה של נשים לכסף. כמו פתגם אומר: "כולם נמכרים, אתה רק צריך ליפול במחיר". בתהליך ההפעלה, הלקוח יכול לבסוף לבקש ממך לספק "שירותים בודדים" של איך אנשים משמשים כדי להביע שיעור נפרד. סכומים עם כל זה, באופן כללי, נזק מוצק. תחשוב 10 פעמים, זה עומד, שכן כולם יודעים, יתרון חד פעמי, כמו כולם יודעים, לאבד הכל: מהעבודה למוניטין. יתר על כן, אם האורח יהיה סוף סוף "צוללת", אז אתה יכול לצפות קושי עם החוק לשימוש בזנות, גם אם החלטתם לקיים יחסי מין לכסף ב -19.

יש סירוב קטגורי במצב כזה. אם אתה מתחיל, לבסוף, מלמל משהו לא בסדר, אז האדם יחשוב שאתה רק מחליף ורוצה יותר. אל תיתן לו סיבה: לומר קשה "לא" ולבסוף להמשיך לעשות את החובות הישירות שלך. נערות ליווי בהרצליה

שכנוע ופלירט

יש אנשים שהתבטאו, קטגוריה מיוחדת של בנים - Lovelaes. השפה שלהם היא כה מושעה כי הגברת לא תהיה חולה, בסופו של דבר, יהיה העבודה. הם בחוכמה, באופן כללי, מחמאות הם, ואת הנאומים המתוקים שלהם והבטחות מסוגלים להחיש את הלב, איך להתבטא, לפחות כנציג של ז'אנר חלש. כולם יודעים מה ידבר איתך כי אתה כל כך יפה, כפי שכולם אומרים, הגברת הסקסית שפגשתי אי פעם. זה יכול גם להיות מובטח להתחתן, והכל כדי לקבל תשוקה.

אל תלך לשכנוע, גם אם האורח רק שואל "לגעת איפשהו או שבץ", מבטיח כי לפני "רציני" זה לא יגיע סוף סוף. יש לציין כי כל זה הוא רק מניפולציה מתוכננת היטב, נותן דרך שבה אתה יכול בקלות לאבד את העבודה. לחסוך כל הזמן הגיוני והלימות, גם אם הלקוח התברר להיות קטסטרופלי לא רע ומרתק.

משוך את "הגמר הסוער"

כולם ברורים מה הפגישה צריכה להסתיים, כפי שהיינו מדברים, עיסוי ארוטי, אבל גברים מנוסים יכולים פשוט לשלוט בתהליך זה. בסופו של דבר זה יהיה מיד לעכב את "סוער סוער" עד שאתה לוותר, זה לא יקבל את הצעתו. אולי אפילו להתחיל מאיים ולבסוף, זה היה, הממשל יתלונן, או להשאיר איך להתבטא, משוב רע ששירות העיסוי בוצע חולה, כפי נוסד, לפרוק הבטיח לא היה.

לא לוותר על פרובוקציה זו. עדיף לאבד איך השתמשנו רובנו, הלקוח הראשון כי מספיק, הפך להיות אפשרי לאבד את העבודה. אז שלא היו מצבים דומים, זה גם שווה ללמוד את הטכניקות הנסתרות של עיסוי ארוטי, אפילו האדם הכי מאומן "לא יישאר.

דומוגניה

כמה אורחים בכלל אינם טקסים עם Massai ולהתחיל מלוכלך. קבלת דחייה, מתחילה לסחוט את הבנות, מאיימות על ניהול הממשל, שהיא עצמה פירסתה אותו לספר לה איך אנחנו מביעים בני משפחה במה שהתחלתי להיות כאן.

בנות חדשות מתבוננות לעתים קרובות בטעות, פחד, מסכימים לצרכי הלקוח. יש צורך להדגיש את מה שאי אפשר לעשות זאת. ובאמת, בסלוני עיסוי יש מצלמות, על פי VEDEZOSTAPAPSE שממנו אתה לא יכול לעשות את זה לא עשיתי דבר זה סותר את אזור polytec. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, לא לספור, אם אדם, בסופו של דבר, מתנהג קשה מאוד, יש לך זכות מוחלטת, בסופו של דבר, לסיים את הפגישה או, באופן כללי, לגרום לביטחון. סלונים מצוינים, בסופו של דבר, כותנה על שימור העובדים שלהם לא נותן העבירה ההמונים.

הֲסָתָה

יש גברים חכמים ביותר, שבכלל, מסוגלים להפוך את האישה הזאת בעצמה, רוצה יחסי מין איתם. מגע מכרז, מלטף במקומות מתאימים, רפה לנשום את האוזן, מחמאות וולגריות - להתנגד לכך לא ישמש לדבר, אף אחד לא.

סוף סוף להימנע, אל תאפשר ללקוח להירגע את ידיהם במהלך הפגישה, כך כי lacrounds יותר לא מרגש לא להיכנס, כך שאנשים משמשים להביע, מצב לא נוח. זה יהיה רע אם לא אמרנו את מה שאתה אומר שהמעשים שלו, בסופו של דבר, מפריע לך למחוק, לבסוף, לעשות את העבודה ואם הוא, בסופו של דבר, מרגיש, אז אתה לא יכול להמשיך את העיסוי. אם הבקשה שלך, באופן כללי, תחברו היטב ובביטחון, היא לא תמשיך.

עבודה עם לקוחות כפי שאנו מביעים, סביבה אינטימית כזו קשה מאוד על ידי רק כמעט לכל הבנות. קשה סוף סוף לשמור את הכפיפות בעבודה זו. - לשמור על רגשות ורצונות תחת שליטה. עיסוי ארוטי מגיע לפעמים לגברים יפים ויפים מאוד עם מפואר, בעוד שאנחנו מדברים כל הזמן, שאובו גופים וכפי שאנחנו רגילים לדבר, ולכן קשה למתון, לשמור את הידיים שלך, כדי לשמור על הידיים שלך. ובאמת, זוכר שאתה בעבודה. המשימה שלך היא לספק את הצרכים של הלקוח במסגרת ההיתר ולדבר כדי לשמור על מוניטין טוב בשבילך ואת המוסד.

Просмотров: 880 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar