20:36
איך לגלות כי הילדה טובה במיטה לפני שהיא מתבררת בו?

זה נראה למה להמציא מחדש את האופניים - כאשר הוא זה מגיע למין, הכל יהיה ברור וללא כל סימנים. אבל איך אומר הזהיר - זה אומר חמוש!

התוכן של המאמר

1 עשרים

זה גבר לפגוש יופי סקסי כפי שהוא מיד תוהה "מה היא במיטה?-. נערות ליווי בתל אביב

משעמם ופסיבי, טמון כמו יומן? ארבעה? אוֹ היא חגיגה מטורפת שתפנה אותך על הראש (אולי אפילו פשוטו כמשמעו)?

בנוסף לאחד מאה אחוז ללמוד את זה בפועל, יש אותות רבים המציינים כי הבחורה הזאת היא האלה במיטה.

על האתר הידוע לשמצה reddit, משתמשים שיתף את הטריקים שלהם ואת מקבלי לעזור ללמוד סקסי את המזג של האדם לפני שאתה מוצא אותו במיטה. אנחנו מציגים אתה עשרים תצפיות מעניינות ביותר. כמובן, לא לתפוס אותם כאמת במקרה האחרון.

עשרים א

"בנות משחק חליל לעשות מציצה מדהימה. אולי זה נוגע למכשירי רוח אחרים, אבל עסקתי רק עם floties ". "יוֹגָה. בנות גמישות יכולות להיות ארוכות בתנוחות קשות ולשלוט בנשימה ". "מי יודע איך לצרף חיית מחמד.

בישראל אין מקום לדעות קדומות, אם נדבר על פעילויות בסוכנות הליווי. גברים מקומיים בעלי הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. הכל הבין לחלוטין כי בתורו eSquiten רק רק מלווה את השותף במקרה, תומך בשיחה ובלווה אישה VIP יהיה סימן של מעמד.

זה מציע שהם קצת לרצונות של אחרים ". "חוש הומור טוב ויכולת לצחוק על עצמך - סימן בטוח של מי יהיה טוב במיטה". "משחק מוסיקלי. בחר כל מתאים לתיאור - לא לעשות טעויות ". "מי שיכול לדבר על סקס ללא מבוכה ובושה. אתה לא יכול לספר שותף על הרצונות שלך או להבין אותו אם אתה לא יכול לדון סקס עקרונית ". "בנות קופצות בקביעות על סוסים, לקפוץ מושלם במיטה". "יש כריך גלידה ביום חם ולא איפשר לרדת ליפול". "אֶמפַּתִיָה. אם אי פעם לפגוש אדם שמסוגל להבין את הרגשות שלך, אני מבטיח, הוא יגרום לך לרדת למוח עצמו ". "בנות רוקדים". "בנות, חישוקי מומנט". "האופן שבו הם אוכלים את החלק העליון של בננה". "Jujutsu! מי להתמודד עם Jiu-Jitsu יש סיבולת גדולה, מותניים גמישים ובחזרה, במיומנות לשלוט בתנועות שלהם כאשר הם אינטראקציה עם הגוף של אדם אחר. ויש הרבה חנק, אם אתה אוהב את זה, ". "תִקשׁוֹרֶת. אף אחד לא להוט לאדם שאומר שהוא מרגיש ומה שהוא רוצה ". "אם הנערה נקשת, אתה בטח מקבל מציצה". "קלאסי, כל המיומנות האהובה עליך לקשור הלשון גושים מתוך חותך מ דובדבן". "אם אתה יכול להשתלט על חברה של חברים, לספר סיפור מרתק, לשוחח עם העיניים שלי רק להקשיב היטב. זוהי שפה חשאית, כאילו אתה מבין מה אני רוצה, ומה אתה רוצה ממני ... אם זה חל על המיטה, יהיה לנו זמן נהדר יחד. ". "בישול.

התנגדות סובייטית וחסרון של מידע נזרע שיפוט לא מדויק כי למעשה ליווי - זה בהכרח משהו, הוא עצמה, זה מה שאתה צריך להזיז. רק כמה יחידות מבינות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

חושני בתחום אחד - חושני בכל מקום. הוא שאוהב מזון יהיה יצירתי וקשוב במיטה ". "התמדה ונחישות". "רוב המתכנתים אני יודע יש סוג של הפרעה מינית, אשר מוביל לאחד המינים המוזרים ביותר של סקס שהיה לי".

Просмотров: 1920 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar