00:15
12 עובדות שגויות על סקס שנראה להטיל לנו פורנו

פורנו הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיי אדם.כמובן, בחיים האמיתיים של אמצעי מניעה אתה לא יכול להגיע לשום מקום, זה הכרחי כי אתה אפילו ממה שאתה רוצה את התינוק - אתה בקושי רוצה אותם לא מתוכנן. זה ברור מאוד, בחיים אמיתיים, היכולת של שותף לטפל בחבר היא סקסית, ולא את היכולת לזרוק בלהט על המיטה, מקלחת נשיקות. למרות שזה נמשך, באופן טבעי.לא רק, למעשה, מקום המיועד לכך, כמו רבים באים לידי ביטוי, טבע, טוב, פי הטבעת, בפה ובאותו איך אנחנו רגילים לקרוא, כל חלק של הגוף של האישה.

1 שתים עשרה עובדות שגויות מפורנו

מה ההבדל? עכשיו תגלה.

12 עובדות שגויות מ Porn12

חוסר אמצעי מניעה.

ברצינות, אתה לפחות פעם אחת הייתי, לשים את זה בעדינות, לראות איך אנשים פורנו לשים על קונדום? לֹא. כי זה מסיח את הדעת מהתהליך הראשי. ברור לכולם, כל כך, אין מצבים מביכים כמו "יש לך קונדומים? זאת אומרת, לא היה?! ובכן, לצאת ממני אז, גם אני לא לשתות גלולות ".

ואתה צריך להודות: לעתים קרובות ישירות מ פורנו אנשים לצייר רעיונות על חיי מין, מה זה צריך להיות במדגם.פריט התוכן הוא הנכון כי פורנו הוא בהתחלה המוצר הקולנועי שנעשה עם אחד, כמו רובנו מתייעצים, מטרה מסוימת: לעורר את הצופה. וכמו עם לפחות סרט אחד, סקס אמיתי שונה פורנו על איך העבודה של המתכנת האמיתי שונה מן הקצץ טיפש על המקלדת בקולנוע.

אתה יכול לסיים בכל מקום.

כי זה מגעיל?

ראשית, זה מעורר את המיתוס "כרגע בפה או פי הטבעת - שום דבר לא יקרה". למעשה, יחס כה רשלני, בסופו של דבר, מוביל למחלות מין, כי ילדים הם בגלל גבר, בסופו של דבר, יסיים את הגברת בפיו, כמובן, ולא יהיה שום מחלה, לשים את זה בעדינות, יכול מאוד אפילו.

עוד חדשות לא נעימות: המעי, שבו הזרע נופל, ולא בהצטיינות בפה (אפילו מהגברת, הוא התחיל לישון, החלקיקים עדיין יישארו בשפה, ברוק, והיא בולעת אותם, וזה יהיה די די ) אינו מותאם לחיידקים שעשויה להיות בזרע.

במילים אחרות, אתה יכול להיות מאה אחוז בריא, אבל כאן קערה של הנערה לא מותאם אינטראקציה עם חיידקים משלך - בריא, כן - זרע. בהחלט, ראוי להזכיר מה זה מזדמן כמו רובנו התרגלו לקריאה, החור האחורי.

שנית, זה מוביל לעובדה כי עבור מספר הולך וגדל של גברים לזרוק ליידי הזרע - זה נורמלי ואפילו סקסי. אבל עבור הגברות, זה כמו לפני שזה יכול להיות משפיל מאוד. ובכן, אתה יודע, הגברים הם גם לא אהבו, ולא את ראשיהם לראש הם יחלקו איכשהו, כפי שכולם מובנים, נוזלים טבעיים. מכאן סכסוכים, ולא אדם עדיין עומד לבדו, אז הגברת, מאה אחוז יכול להיות, ירגיש מאוד בשימוש ומלוכלך.

לכל אחד יש זין גדול.

שחקני פורנו הם במודע למדי, באופן כללי, הם מקבלים אנשים עם חברים גדולים יותר.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, לקוחות - בחורים מצליחים שרוצים להסתכל לטובה בפגישה, לוקח ידית עם גברת יפה. הרווחים האלה די די, ולאחר מכן כדי להבטיח לחלוטין את כל מה שאתה צריך.

והם גם להרים את הפרספקטיבות המתאימות, כך שהוא, בסופו של דבר, נראה יותר, ו - זה לגמרי לא נעים - הם לשים משהו בדרך כלשהי, כי הוא, בסופו של דבר, נראה יותר ". הכל ידוע זמן רב מה לא שימושי לבריאות.

ובחבר'ה בינתיים, באופן כללי, קומפלקסים מתפתחים, כי אין להם מועדונים כאלה בין הרגליים שלהם. אבל, כפי שישבנו בזמן, אורך רגיל של הפין - 10-13 ס"מ. אולי העובדה כי לא 20, לא 30, ו 10-13. נשף ונרגיע.

תנוחות מתוחכמות הן קלות.

רק כאשר אתה שחקן פורנו מאומן עם ליבות של presso, אשר רק עושה מה מאומן בחדר הכושר ואת הנוהגים איך כולם מובנים, מאוד תנוחות, כי זה בעצם הלחם שלו. ולמעשה, אפילו, זה היה נראה, "רוכב" טריוויאלי הוא לא רע, כפי שכולם מובנים, אימון גופני כזה. לא לכל אחד הוא לא הסוד כי האדם הרגיל שאינו עוסק במיוחד בספורט, הרגליים יהיו fattened כדי להתקדם מוקדם יותר מאשר הוא נראה להגיע לאורגזמה, להיות כנים.

למשהו נוסף, כפי שכולם מובנים, מורכבים וקלעים יותר, ידיים מסיביות, שרירים מסיביים של העיתונות, וכפי שכולם יודעים, לא אור סיבולת. אז, לפני שאתה מציב את המטרה "לנסות את כל kamasutra" - להסתכל מקרוב על התמונות ולחשוב אם אתה יכול להיכנס לאופן, ויותר כן - כמה אתה יכול ללכת לתנוחה כזו.

הגברת נמצאת בזמן אחרי הכל, צועקת.

לא. לא לכל אחד הוא לא סוד כי שחקניות פורנו לחקות אורגזמה. בְּמִדָה נִכֶּרֶת. רק בגלל שהאתר אינו מציאותי כדי להשיג אורגזמה אמיתית, וזה לא במבוכה, אבל המנהל מעת לעת מפסיק לירות כדי להשיג זווית מתאימה, למשל.זה מנוף כזה כבאים, שממנו נחל חזק, בסופו של דבר, לנגב מים. וגם ב פורנו squirt, גם, רק מנגב חזק, כמו גם את המוסד, מטוס בטוח. אבל למעשה, זה הטריק של הקולנוע, להסתכל מרשים.

דירות דיסקרטיות

Squirt הוא מותג.

כולם יודעים מה לכולם לא אכפת אם זה נוח, זה נעים - זה תהליך עבודה, תהליך הירי.וצליל, בסופו של דבר, לצעוק את השחקנית להיראות סקסי לשאת אותך בדיוק. שלח תשומת לב לעובדה כי בחיים האמיתיים מאשר הגברת כדי לדבר צועק, כמו אנשים התרגלו להיות לידי ביטוי, קול רע - היא גם לפגוע בה (לבדוק אם שערה נתן לה), או שהיא חיתוך גם חיתוך להחניף את הגאווה שלך. האפשרות שזה בעצם רגיש כל כך, קטן מאוד. בדיוק כמו כמות בלתי מוגבלת של זרע - למעשה, באופן כללי, הוא נבדל לפעמים פחות, למעשה כפית. טוב מאוד כדי להדגיש את מה squirt מדי, מים יהיו אפילו פחות ממה שאתה מחכה, בסופו של דבר, לראות.

דיפלציה מלאה.

במקום שאתה כבר מזמן במערכת יחסים עם הגברת, אז בעוד רגע 100% תוכל לבטא אותה לא מגולח, תצטרך לעבור את ההלם הזה. ראוי לציין כי שנית, אפילו הוא מתגלח - תוכלו לבטא את הזיפים, תוכלו להבחין בגירוי, כי אני מוחלטת לחלוטין, כפי שאנו יכולים לבלות את הזמן, העור העדין שלה יהיה אפטרשייב, למקסימום של היום. ומאוחר יותר, באופן כללי, הוא יתחיל לגדול. כי זה לא בובה סיליקון, אבל גברת בחיים. ובכן, ובאדם, כמובן, אין גם משי ערבית, כפי שאתה מבין, וזה גם נורמלי.

סקס Revente לא מבקש אימון.

שואל, רק שחקניות פורנו בילה אותה מאחורי הקלעים. לכל הפחות, עבור יחסי מין אחוריים אתה צריך:

א) לשטוף;

ב) ולא אתה מאוד מפחד כי אתה תהיה מוכתם - שום דבר לא כמה שעות לפני, כך כמה חושב, את פי הטבעת פשוט לא היה שום דבר;

ג) להכין חור אחורי, למתוח אותו עם אצבעות וצעצועים קטנים יותר;

ד) השתמש חומר סיכה עבה, כי פי הטבעת לא, באופן כללי, הוא מקצה כי אני מאוד קל לדבר, חומר סיכה טבעי לא מספיק.

אז פשוט לקחת ולנהוג חבר ב "Pass שחור" לא יעבוד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה תכופים יותר, פיזית זה נראה וזה יתברר, אבל זה יפגע בשניהם.

10 פעמים במעשה מיני אחד.

אחי, סרטון זה צולם, סביר להניח, יום שלם, או אפילו שניים, ואפילו יותר מאשר הסרט הזה. למעשה, הכל תלוי טמפרמנטים - מישהו יכול פעמיים או שלוש פעמים ביום (ליום, ולא מיד!), ולא אדם טמפרמנטלי, חזק ובשלב האהבה, כאשר ההורמונים מזנקים על המוח, וזה בהחלט לא דרך מן האדם האהוב.

אלא גם תנאים אלה לא נצפו - פעם אחת, בסופו של דבר, cumshots ו bainics. וזה נורמלי, כי מין הוא פעולה עשירה על איך כולם נמס, מערכת העצבים, בדרך כלל אחרי זה, בסופו של דבר, מרגיש איטי. לאחר מרתון מתוך 10 גישות אתה תרגיש כי זה נראה לפרוק את הקרונות.

כל לחתוך.

כל שחקני פורנו לחתוך כי כל כך יפה יותר. למעשה, ברית מילה היא לא כל הצעירים.

תארו לעצמכם את הרצונות שלך בישראל, אם אתה ילדה מסוגננת מרוסיה. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 4500 $ לחודש.

וזה נהדר - למשל, העור תחת הבשר האחרון הוא רגיש מאוד, הגירוי שלה הוא מאוד נעים.

שינוי תנוחות צריך להיות מקסים.

למעשה, במקום שהזוג החליטו לשנות את התנוחה (כמו בסופו של דבר, זה קורה לא כל כך הרבה פעמים - כפי שכבר הוזכר, יחסי מין 1 מספיק כדי להפוך את זה spotinted spoteded), אז זה קורה למדי: "לעזאזל, ממתין ... כן לא כך! איפה אתה שם את הרגליים? הנוכחי והרגליים שלי שם? בלנה, לא נוח ... אה, יש לי התכווצויות! דמעות מהשיער שלי, בורות!-. ועדיין לדפוק עם המרפקים, הברכיים והמצח, כי במיטה מקרוב, וזה נראה במקרה הטוב, כפי שאנשים רבים מתבטאים, מצחיקים, אבל לא כמו משהו יפה.

30 דקות הוא מינימום.

במילים אחרות, לפחות איך יחסי מין. למעשה, זה לא. בדרך כלל, אנשים הם רק 10 דקות של גירוי כמו איברים איברי המין להגיע לאורגזמה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אינדיקטור ממוצע זה, ככלל, הכל תלוי איך האדם יזם, כפי שהוא היה רגיש, כפי שידעו ידע איך, אבל לבסוף 30 דקות - זה זמן רב, במיוחד עבור איש. במשך זמן-כך, הן, והן לגברת, לגברת, מזין את כל מה שאתה יכול, לא, בסופו של דבר, יחוו את הבליס הבלתי מופרז.

אז לא מאמין פורנו, לקחת יחסי מין עם איך כולם נמס, אנשים חיים להסיק מסקנות ללא עזרה של אחרים! במיוחד מאז כדי לדבר יהיה יותר ויותר נעים.

Просмотров: 141 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar